Vezetés
Hogyan legyünk hatással az emberekre – John C. Maxwell
Bármi is legyen a szakmád vagy az életcélod, nagyobb hatást fejthetsz ki másokra, ha olyan emberré válsz, aki képes pozitív hatást gyakorolni a környezetére.
Sajátítsd el azokat az egyszerű, de bölcs technikákat, amelyek segítségével gyümölcsözőbb együttműködést alakíthatsz ki másokkal, és meg fogod látni, hogy személyes és szakmai sikereid lendületet nyernek!
A vezetés 5 szintje – John C. Maxwell
Aranyat érő vezetői ismeretek – John C. Maxwell
Az okos vezetők saját hibáikból tanulnak. A még okosabbak mások hibáiból - és sikereikből.
A könyv segíteni szeretne neked is a lehető legokosabb vezetővé válni. Maxwell a vezetésben eltöltött közel negyven éve alatt "kiásta az aranyat", így neked már nem szükséges. A huszonhat fejezet egy-egy aranyrög, ami ugyanakkor egy hat hónapos mentor program is a nemzetközileg ismert vezetői szakértőtől.
A munkahelyi elismerés 5 nyelve – Hogyan teremtsük meg a munkatársak megbecsülésének szervezeti kultúráját – Gary Chapman
Hogyan növelhetjük a vállalati elkötelezettséget és tarthatjuk meg az alkalmazottakat?
A munka világában ma már létfontosságú, hogy a munkavállalók megbecsülve érezzék magukat. Ez azonban komoly kihívást jelent, ha a vezetők és az alkalmazottak másképp fejezik ki az elismerésüket.
Hogyan alakíthatunk ki olyan munkahelyi légkört, amely a legjobb teljesítményre ösztönzi a munkatársakat?
Hogyan csökkenthetjük a munkaerő-elvándorlást, és növelhetjük az alkalmazottak és a vezetők lojalitását?
Milyen szerepet játszik a személyre szabott elismerés a munkatársak motiválásában, és hogyan alkalmazható ez a gyakorlatban?
Határok a vezetés szolgálatában – Henry Cloud
Konfliktuskezelés a munkahelyen - Gary Chapman, Jennifer Thomas, Paul White
Dr. Gary Chapman, az 5 szeretetnyelv® fogalmának megalkotója Dr. Jennifer Thomas és Dr. Paul White üzleti tanácsadókkal közösen bemutatja azokat a stratégiákat, amelyekkel helyreállítható a jó munkahelyi légkör. Megválaszolják, hogyan lehet
- felismerni a konfliktusok okait,
- elkerülni a felesleges vitákat,
- helyrehozni a sérült kapcsolatokat,
- elengedni a korábbi sérelmeket
- és bizalmat építeni a kollégák között.
Tehetünk és kell is tennünk a jó munkakapcsolatokért, amelyek a szervezet sikerének és az egészséges munkakörnyezetnek az alapjai.